poniedziałek, 15 października 2012

pudełko na roczek

Prace jesienno- porządkowe posuwają się do przodu. Szczerze mówiąc szybciej niż myślałam. Udało mi się uporać z kilkoma UFOkami (to takie UnFinishedObjects - niedokończone cosie). Nazbierało się ich trochę. W weekend odkopałam się w 99% z maszynowych przeróbek. Spodnie Latorośli odpowiednio się skróciły, spodnie Pana Domu znów w stanie nadającym się do używania. Moje spodnie są pierwsze w kolejce - czekają na dogrywkę haha. Znów to paskudne stwierdzenie o szewcu bez butów mi się przypomniało... Do końca tygodnia mam plan poszewki na poduchy uskutecznić. W dzianinie będzie im bardziej "do twarzy" w te pochmurne dni. Oczywiście nie omieszkam się pochwalić :)

Teraz do rzeczy. Kolejne pudełko wymyślone. Tym razem dla Miłoszka na roczek. Miś to podstawa bytu takich maluchów, więc i w pudełko wleźć musiał. Wymiary pudełko standardowe 10x10x10cm. Zupełnie niestandardowo wstążkę dodatkową zastosować musiałam. Bez niej Pan Miś ciągle z boxa wychodził :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)