wtorek, 6 listopada 2012

dziękczynienie

W końcu dotarła. Co? Kto? Paczka. Dokąd? Do Kasicy53 z Różności dla przyjemności. W końcu była pierwsza. Tak, tak. Pierwsza. Pierwsza wystawiła komentarz w tym moim małym kątku. DZIĘKUJĘ!!! A teraz mogę się już pochwalić co w paczuszce umieściłam (będzie pierwszy post hurtowy):

- na początek dwie kartki. Pierwsza z żółwikiem. Matematycznym oczywiście (jakby inaczej w ostatnim czasie). Gdy ją kleiłam, to sobie myślałam, że każdy z nas w dzisiejszych czasach jest jak ten mały żółwik, który po wykluciu się musi dotrzeć możliwie szybko do morza. My też się spieszymy. Żeby być szybszym, lepszym niż inny żółwik obok. Żeby przeżyć :)


- druga kartka to sukieneczka, którą już pokazywałam. Dla uroczej dziewczynki (czy małej czy dużej). W każdym razie z pewnością się nie pogniecie wisząc grzecznie na wieszaczku.

- kolej na zakładki do książek (czy nowa właścicielka lubi czytać??). Ta pierwotnie miała być matematycznym kwiatkiem. Ostatecznie zrobiłam z niej zaproszenie do patrzenia w niebo. W gwiazdy. W końcu marzenia to podstawa.


- zakładka z jaszczurką jest przekorna. Bo i po co siedzieć w miejscu i czytać? Można uciec. Zwinnie i szybko :)


- i na koniec główny bohater paczuszki. Już jakiś czas temu wspomniałam, że ocieplacze kubkowe mnie kuszą. I skusiły skutecznie. Taki to ocieplacz na poprawę humoru powstał. Szydełko było wdzięczne, że je odkurzyłam i użyłam. Mam nadzieję, że kawka smakowała i zbyt szybko nie stygła :)
Teraz kusi kolejny. Tym razem dla mnie do pracy, bo zawsze gdy dopijam kawkę jest już ZUPEŁNIE zimna :)

5 komentarzy:

  1. Każdy z Twoich prezentów, to majstersztyk, więc nie wiadomo, czym zachwycać się najbardziej! Dziękuję za wszystkie :D Kubeczek z ocieplaczem jest już wypróbowany i sprawuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Cieszę się, że paczuszka dotarła :) :) Szkoda, że przez opóźnienie poczty nie okazała się taką niespodzianką, jak planowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten ocieplacz i karteczki śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Monisia, w porównaniu do Twojej biżuterii, to ja tu przedszkole uprawiam :) Ale i tak za miłe słowa dziękuję :) Kusi mnie następny ocieplacz, ale najpierw kilka moich UFOków skończyć muszę :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)