niedziela, 11 listopada 2012

pudełko na 90te urodziny

Takie pudełka mogę robić. 90te urodziny to jest to! Mnie do 90tki brakuje prawie dwa razy tyle lat ile do tej pory przeżyłam. W dodatku moje póki co przeżyte lata nie w pełni są świadome- wiek dziecięcy to ładnych kilka lat... Do tej 90tki kawał czasu. Tylko, czy nasze pokolenie, zagonione, nieumiejące doceniać tego co ma, częściej wymieniające na nowe niż naprawiające to, co się zepsuło, jest w stanie dotrwać do tak sędziwego wieku? Hmmm...

Dziś bez opisów. Popatrzcie i oceńcie czy mi się udało.

4 komentarze:

  1. takie życzenia na pewno zachwycą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeestem pod wrazeniem :) Masz na prawde talent i too jak wiele pracy wkladasz w swoje dziela :) Cuuudenka :) Z checia bede do Ciebie zagladac :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)