niedziela, 6 stycznia 2013

szydełkowe odwiedziny

Gdy wybierasz się do swoich znajomych, którzy jakiś czas temu się przeprowadzili zapewne zastanawiasz się, jaki upominek ze sobą zabrać. Mnie też chodziło to po głowie kilka ładnych dni. Nie chciałam dzwonić i pytać, bo jak ich znam, usłyszałabym, że nic, bo najważniejsze, abyśmy się w końcu wybrali :) Tak więc powstał mały komplet. Kubeczki ubrane na zimę, podkładki i świeca, także nieco ubrana. Wszystko w jednym, dość żywym kolorze. I wcale nie czerwonym (choć to czas świąt :) ). Oto to:

 
 


Ps. Jeśli którakolwiek ze zrobionych przeze mnie rzeczy Ci się spodoba i chciałbyś/ chciałabyś taką lub podobną posiadać- napisz do mnie na ifgift@o2.pl :)

9 komentarzy:

  1. "otulacze" sa boskie i jaki piekny maja kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i dziękuję bardzo za odwiedzinki :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotk@. U Ciebie cudna bombka się złoci :)

      Usuń
  3. Na wstepie chcialabym Ci podziekowac za mile odwiedzinki zyczenia :) Dziekuje serdecznie :) Piekny komplecik :) Jak rowniez przesliczny kolorek wybralas :) Ja sie tak troszke ucze na szydelku nawet teraz jak bylam w Polsce kupilam sobie gazetke z robotkami szydelkowymi :) i wiesz co zaczelam sie smiac jak przeczytalam polslupek ,oczko caly slupek CO TO ZNACZY??? hahaha :)Nie mam pojecia :)Zrobilam czapeczke i szaliczek na szydelku a nie wiem co to slupek :) Wkoncu bede musiala gdzies na necie poszukac :)Serdecznie Cie Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, też nie mam bladego pojęcia co to słupek i półsłupek, choć od niedawna wiem co to oczko ścisłe haha. Te moje początkowe dłubania bez wzorów i schematów robię, więc nazewnictwo dla mnie małe ma znaczenie haha. Może jednak czas się dokształcić. Zobacz- właśnie ta stronka mi w oczy wpadła: http://www.kaiem.pl/index.php?pid=60 . Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
    2. Dziekuje kochana jestes :) Teraz juz wiem jak zrobic slupek :) hihi Fajna stronka :) Buziaczki :)

      Usuń
  4. cudne osłonki na kubeczki i podkładki ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się nadłubałam. Ale że mnie samej też się ten zestaw spodobał, to przed dwoma dniami powstały kolejne podkładki. Już wędrują do... No tak, nie mogę jeszcze powiedzieć :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)