czwartek, 28 lutego 2013

biedronki z sową

Zrobiła się zakładka. Właściwie kilka. To pierwsza z nich. Na sklejce brzozowej. Bielona. Co na niej? Biedronki. Dlaczego? By wycięta była w niej sowa. Sowa to poważna sprawa. W sam raz pasująca do książek. Nie może być jednak zbyt poważnie. Gdy podczas czytania jakiejś strasznej lektury spojrzy się na biedronki, to natychmiast się człowiekowi zrobi lżej na sercu. Bo wiosna, łąka, beztroska... Byle do wiosny!
A!!! Zakładki zagościły w moim sklepie! Poniższa jest pierwsza, ale w najbliższym czasie wrzucę więcej (cena 9zł) :)


W temacie poprzedniego posta i pudełka fotograficznego. Przekonałyście mnie. Przy sprzyjających warunkach pstryknę je i zaprezentuję. A co. Trudno, że niefotogeniczne :) Chcecie, to dostaniecie :)

I na końcu, ale najważniejsze! Wygrałam! Asia prowadząca bloga LolaJoo ogłosiła zabawę. Jej zasady poznacie niebawem, bo zobowiązałam się ją kontynuować. Finał finałów wygrałam niespodziankę. Już się na nią cieszę, bo Asia tworzy niesamowite rzeczy! Gdy tylko paczuszka do mnie trafi- natychmiast się Wam nią pochwalę i tym samym ogłoszę co dalej.

Pozdrawiam Was wieczorową porą. If.

5 komentarzy:

  1. zakładeczka cudna ... a te biedroneczki takie już wiosenne ... pudełeczka to się doczekać nie moge pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i zaraz się za to pudło wezmę :(

      Usuń
  2. Sliczna zakladeczka :) Delikatna i ta sowa no cuudna :)
    Gratuluje Ci wygranej :) Suuuper :)
    Pozdrawiam Cie Serdecznie :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dziś dam radę pochwalę się kolejnymi :) O ile nie padnę. Tak iść spać "z kurami"... I wstać o 10tej... taaaaakkk....

      Usuń
    2. To Ty lepiej nie padaj :) Ja juz nie pamietam kiedy ostatni raz wstalam o 10 :):) Buziaki

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)