czwartek, 14 lutego 2013

rocznica i motylowa zakładka

Dziś Dzień Walentego. Ale nie będzie o tym ani słowa więcej [choć i do mnie ten Waleny się uśmiechnął] :)

Tematy do poruszenia mam dwa:

1. Dziś mija dokładnie rok, od czasu gdy pojawił się pierwszy wpis w tym to zakątku cyberprzestrzeni. Krótki. Ostrożny i właściwie bardziej testowy niż docelowy. Blog nieco się zmienił, choć nadal nie osiągnął swojej ostatecznej szaty graficznej. Nadal jej poszukuję i gdy tylko pojawi się w mojej głowie- natychmiast postaram się ją zwizualizować. Od początku przyjęłam też zasadę, że blog będzie się rozwijał we własnym, nieprzyspieszanym niczym tempie. Z tego też powodu nie będzie rocznicowego candy, którego warunkiem byłoby dodanie mojego miejsca do obserwowanych :) Nie, nie :) Będzie za to niespodzianka. Dla tej osoby, która zostawiła tu najwięcej swoich komentarzy. Osóbką tą jest Aguska31 prowadząca bloga Mooje nowe Ja :). Aguś, prześlij mi proszę na prv swój adres korespondencyjny.
Dziękuję tym samym wszystkim, którzy tu zajrzeli/ zaglądają/ zajrzą. Tym, którzy zostawiają tu swoje słowa (nawet jeśli czasami są anonimowe i krytyczne). Tym, którzy obserwują to miejsce. Fajnie jest wiedzieć, że po drugiej stronie komputera ktoś widzi i czyta to, co się tu pojawia :)

A teraz dość już tych sentymentów!

2. Długo zastanawiałam się nad tym surowym kawałkiem sklejki z wyciętym motylkiem. Co z nim zrobić? Pomalować? A może tylko polakierować? Ostatecznie stanęło na decoupage, ale bez białej bazy. Tak żeby można dostrzec linie drewna. Mnie się podoba a kolejne już się robią. Nasza W. już ją sobie zaklepała na pierwszym etapie prac. Mam nadzieję, że efekt końcowy również ją usatysfakcjonuje :)

4 komentarze:

  1. Ale mnie zaskoczylas :) Dziekuje baardzo :) Tworzysz piekne rzeczy ,ktorym musisz poswiecac zapewne wiele czasu do ktorych zapewne Ja nie mialabym wogole cierpliwosci :)Wszystkiego Najlepszego z Okazji rocznicy bloga :) I musze dodac ,ze motylki sa przesliczne :)Bardzo mi sie podoba ,ze nie malowalas na bialo :) Postaram sie jutro napisac maila :) Jeszcze raz dziekuje :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ połaskotałaś moje ego :) :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Wspaniale zagospodarowałaś ten kawałek sklejki. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Oj, nagłowiłam się nad nim. Pierwszy był, więc najwięcej czasu mi zajął. Robią się już jednak kolejne :) Dziękuję za odwiedzinki!

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)