środa, 20 marca 2013

chwalę się

Jest mi niezmiernie miło pochwalić się niespodzianką, jaką otrzymałam od Asi z LolaJoo. Szczerze mówiąc na tyle spodziewana paczuszka z głowy mi wypadła, że gdy dręczyciel- doręczyciel pojawił się na moim progu pierwsze pytania jakie mu zadałam brzmiały dla kogo ta paczka i czy coś płacić muszę :) Na szczęście była to paczuszka od Asi. Oto co w niej dostałam:



Torebka, która rozłożyła mnie na łopatki! Ta podszewka to mistrzostwo! Całość komponuje się idealnie wiosennie! Jest poręczna, podręczna, praktyczna i piękna (4xP). A w środku- pyszność, którą się właśnie zajadam. Znam co prawda teorię, że w ciąży (tak, tak) je się dla dwóch a nie za dwóch ale tej słodkości nie mogłam sobie odmówić! Oczywiście zostawię tyci na jutro dla R., ale dziś ja się nią zasłodzę. Asiu z LolaJoo - DZIĘKUJĘ!

Zgodnie z deklaracją, jaką Asi złożyłam niniejszym ogłaszam kontynuację zabawy, w której właśnie powyższą torebkę zdobyłam. Zatem:

KTO PIERWSZY TEN LEPSZY,
KTO DRUGI TEŻ LEPSZY

Co z tego wynika: dwie pierwsze osoby, które pod tym postem zostawią swoje komentarze z wyraźną deklaracją wzięcia udziału w zabawie otrzymają ode mnie "coś-ie" niespodzianki. Co ważne- osoby te biorąc udział w zabawie są zobowiązane do jej kontynuowania na identycznych zasadach!
Macie ochotę- zapraszam :)

16 komentarzy:

  1. to ja pierwsza??!! ha, w końcu się udało:))) oczywiście pierwsza w kolejce do zabawy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ignez! Gratuluję! Jesteś pierwsza! Prześlij mi proszę na ifgift@o2.pl swój adres pocztowy :) I pamiętaj- po otrzymaniu niespodzianki deklarujesz kontynuowanie zabawy :)

      Usuń
    2. oczywiście uroczyście deklaruję strzec zasad zabawy i nie uchybić żadnemu z mych obowiązków:)) A tak z euforii zapomniałam dodać, że torba jest rewelacyjna, podziwiałam ją ostatnio na blogu u Joasi:)

      Usuń
  2. będę druga? Tak bardzo chcę być druga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytrynna! Gratuluję! Tak! Jesteś druga! Prośba identyczna jak u Ignez- prześlij mi proszę na ifgift@o2.pl swój adres pocztowy :) I także pamiętaj- po otrzymaniu niespodzianki deklarujesz kontynuowanie zabawy :)

      Usuń
  3. hmm i jestem trzecia :) Ta torebka jest CUDNA :):)Bo ja mam bzika wlasnie na punkcie Torebek i Kapelusikow,czapeczek dla dzieci :) hihi Suuper zabawa i tyle radosci podczas niej :) Piekny prezent dostalas :) I zapewne piekne od Ciebie prezenty dostana dziewczyny :)Alez mi sprawilas przyjemnosc Twoimi odwiedzinami u mnie :):):) I obiecuje ,ze juz teraz bede czesciej pisala posty :) Wymianki wielkanocne juz jedna dotarla druga w drodze ,wiec bede miala co pokazywac :) A Ja dzisiaj slabiutka po tej mieszance wczorajszej :) No ale pilo sie to co bylo :) hihi Jak smakowaly slodkosci kochana to jak najbardziej wskazane dla Ciebie :) Teraz jeszcze mozesz jesc :) Pozniej bedziesz sie pilnowac :) Milego Spokojnego Wieczorka Ci zycze :) Buziaczki Trzymaj sie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha słabiutka :) Tak to się teraz nazywa? :) Ale wiem doskonale, że ta chwila szaleństwa Ci się należała! Spokojnej nocki :)

      Usuń
    2. haha no tak slabiutka :) Pol dnia trzasl mi sie sam zoladek :)haha I glowka bolala :) Ale i tak sie ciesze ,ze lepiej sie czulam od bratowej ona po prostu umierala wczorajszy dzien :) Buziaczki

      Usuń
  4. CZEKOLADAAAAA! No dobra, torebka też mi się bardzo podoba, ale CZEKOLADAAAAAA!*


    *tak, jestem na głodzie, ciężarówce można wszystko, a karmiącej już nie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto powiedział, że karmiącej nie?? Dzidzia Ci To mówi? W tej kwestii tylko jej proszę słuchać :) :) Młodemu "kawałek" pizzy nie zaszkodził za to zdrowy jogurcik malinowy biedny odchorował :) To co? Podesłać małą tabliczkę? :)

      Usuń
    2. HA! No już Ci dzisiaj namędziłam o co chodzi. I pizza mi (Zosi) nie zaszkodziła. Ale nie wiem, czy jak pojadłam czekoladki 3 kosteczki(wedel zrobił limitowaną z nadzieniem brzoskwiniowym, cudo) to nie wzmogło tej nieszczęsnej wysypki. Także na razie jeszcze jestem na głodzie.

      Usuń
    3. Dziś się dowiedziałam, że nawet banany mogą być problemem (poza naszym ryżem i marchewką hihi).

      Usuń
  5. cudny prezencik pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniala niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)