poniedziałek, 11 marca 2013

urodziny małej królewny

Na urodziny Zofii powstały kartki trzy. Każda inna bo i wręczający różni. Dobrze mi się je robiło, bo Zośka sercu bliska. Mam nadzieję, że się tej królewnie marzenia spełnią i w życiu szczęśliwa będzie :)




A z zupełnie innej beczki- nie wiem jak u Was, ale u nas zima zaatakowała. Tyle śniegu jeszcze w tak krótkim czasie w tym sezonie nie spadło. Z wrażenia aż miotłę do samochodu dziś rano włożyłam. Na szczęście nie była już bardzo potrzebna. Pewnie się wiosna tego mojego zeszłotygodniowego wystawiania buzi do słoneczka wystraszyła. A tak dobrze już było... Pączki zielone, kiełki tulipanów zielone... A teraz wszystko przykryte 15cm warstwą śniegu. Może to już ostatnie podrygi pani zimy? Jeśli tak- wybaczę jej... W końcu pogrzać się w kocyku ze szklanką aromatycznej herbatki w dłoniach też jest miło...
Pozdrawiam Was ciepło. Dooobrejjj nooocyyyy....

4 komentarze:

  1. Karteczki przesliczne :) Fajne pomysly mialas na kazda :) U mnie jak na razie troszke pare platkow sie pokazalo a tak to zielono. Ale i zimno sie zrobilo, wiec zapewne cos sie wiecej pokaze. Byyle do wiosny :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, do Was ta fala zimna pewnie nie dotrze! Bynajmniej za to kciuki trzymam! Ściskam serdecznie!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  2. a u mnie tylko 0 stopni i na szczescie nie ma sniegu ... karteczki cudeńka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zero?? U nas cały dzień -4. Śnieg leży. Nosa za drzwi się wychylić nie chce :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)