sobota, 16 marca 2013

wianki, wianki, wianki...

Wiosna idzie. W końcu! Dziś słoneczko świeci nam w okna, że aż miło się na sercu robi! Śnieg jeszcze leży i chyba zbyt szybko nie zniknie, ale słońce dziś rekompensuje ten zimowy akcent. Mam nadzieję, że u Was też wiosennie zaczęło się robić.
Wiosennie więc i wielkanocnie musi się zrobić. Oto poczynione wielkanocne wianki. Uczę się ich dopiero. Dwa z nich z papierowej wikliny zostały popełnione. Biały to dzianina. Bo kto powiedział, że jak wianek, to wiklina? 

 







Mam nadzieję, że nie skrytykujecie zbyt mocno, bo to pierwsze wielkanocne wianki w moim życiu! Uwagi i wskazówki oczywiście mile widziane :) Miłego dnia Wam życzę. Co tam dnia- weekendu!

14 komentarzy:

  1. Wianuszki wyszly przesliczne :) Niezle Ci wychodzi ta wiklina papierowa :) Ja zrobilam raz jedno serduszko i na tym byl koniec moich prac z wiklina papierowa :) Podoba mi sie to jak dobierasz kolorki ,dodatki :) Sliczne wszystkie wianuszki :) Milego weekendu Ci zycze i Wiosny :):) Serdecznie Cie Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolory Ci się podobają. To znaczy, że czas dojrzewania półproduktów zanim wezmę się za ich kończenie jest właściwy i owocny. Dziękuję i miłej reszty weekendu życzę :)

      Usuń
  2. wow rewelacyjne sa a ten biały to już totalne mistrzostwo pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie co do tego białego miałam największe wątpliwości- czy róż to właściwy wybór. Cieszę się, że tak. Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  3. Każdy inny i fajny, a ten z kurką naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurka się doczekała! Siedziała w koszyku cały rok. Nie mogłam dla niej miejsca znaleźć. Nawet biedna metkę miała, gdy ją w zdobiąc wianek w ręce wzięłam. I tak oto jej dziewiczy okres się skończył :) Byle do wiosny Kasiu - pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wianki przecudne :) Szczególnie biały z króliczkami-mój faworyt!!! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na: http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KaSiu, dziękuję za odwiedzinki! Do Ciebie będę często zaglądała- pięknie tam masz :)

      Usuń
  5. a mnie sie ten trzeci bardzo podoba...bo jesttaki wiosenny(ja nie obchodze swiąt)...ale jestem pod ogromnym wraeniem twoich"wiklinowych umiejetności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chciałam, żeby za bardzo wielkanocne nie były! zawsze można króliki oderwać i będzie "tylko" wiosenny :) dziękuję za odwiedzinki!

      Usuń
  6. Witam!!!Mi tam wszystko Twoje się podoba!A taki wianek chciałabym na swoich drzwiach!Super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam! :) A który byś chciała :) Jeśli Ci na drzwi pada, najlepszy byłby ten biały. Jeśli wewnątrz- te z wikliny będą idealne :) Zastanów się- jeszcze cała trójeczka u mnie gości :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. O, można powiedzieć, że nawet dwa i pół :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)