czwartek, 28 marca 2013

WYGRAŁAM!

Nie chwaliłam się Wam do tej pory, bo czekałam na przesyłkę. Teraz już mogę. Jakiś czas temu Agnieszka z BEZ POŚPIECHU ogłosiła zabawę. Ostatecznie nieco zmieniła zasady... Ale skarżyć się nie będę... wcale a wcale! Może właśnie z powodu tej zmianyjestem od dziś PRZESZCZĘŚLIWĄ posiadaczką:



TAK, TAK: Pani Króliczka, Pan Owieczka, jajko, mini tomik ze słowami bliskimi sercu! Taka paczuszka dziś do mnie dotarła! Pani Króliczka swój nowy dom ma w naszej sypialni. Będzie jej z nami dobrze- będziemy o nią dbać. Pan (tak myślę, że to ON) Owieczka zamieszkał u Młodego- oczywiście poza jego zasięgiem :)

DROGA AGNIESZKO - DZIĘKUJĘ BARDZO, BARDZO, BARDZO i przemiłych świąt Ci życzę :)

10 komentarzy:

  1. Suuper :) Gratuluje Ci wygranej :) Same Slicznosci wygralas :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję! I pamiętam o Twoim wyróżnieniu, jakie mi dałaś dłuuugo przed świętami! W tym tygodniu, jeśli zdrówko pozwoli wywiążę się :)

      Usuń
  2. Ale wspaniałe cukieraski wygrałaś:-)) Gratuluję i życzę Wesołych Świąt:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak- śliczności, śliczności :)

      Usuń
  3. cudnosci gratuluje ... wesolutkich świat pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak- Agnieszka ma sprawne rączki :) Wesołego po świętach życzę :)

      Usuń
  4. Gratuluję;-)) Zdrowych, wesołych i prawdziwie rodzinnych Świat ;-)) Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję za odwiedzinki! I dziękuję za gratulacje :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)