niedziela, 31 marca 2013

zabawowe doniesienia

Witajcie świątecznie! Dziś króciutko. Niejszym donoszę, że z zabawy KTO PIERWSZY TEN LEPSZY, KTO DRUGI TEŻ LEPSZY się wywiązałam. Wygrały w niej dwie urocze blogerki. Dostałam potwierdzenia, że paczuszki dotarły, dziewczyny już o nich wspomniały u siebie, więc ja tez już mogę :)

Ignez z bloga Pestka Studio otrzymała zestaw:

Cytrynna prowadząca bloga Sukienki (dla) Kopciuszka otrzymała:

Dziewczyny deklarowały kontynuowanie zabawy, więc ta pozytywna zaraza rozprzestrzeni się. Bardzo mnie to cieszy :) A teraz- odpoczywajcie i cieszcie się trwającymi nadal i mimo śniegu świętami. W końcu kolejna Wielkanoc dopiero w przyszłym roku.

8 komentarzy:

  1. Piekne prezenty dziewczyny dostaly :) Suuper :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszą, że zadowolone- kamień z serca :)

      Usuń
  2. Śliczne prezenciki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Strasznie dużo stresu kosztuje mnie to przygotowywanie :)

      Usuń
  3. och jakie śliczności zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, torebka od Ciebie to dopiero śliczność :) dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za te wspaniałości! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)