poniedziałek, 25 marca 2013

zdziwienie (zimowe)

Chwile mnie nie było :) Ale wracam. I możecie wierzyć lub nie, ale swojej robótki ostatnio nie poznałam. Dziwne? Tak. Dla mnie przede wszystkim. W ubiegłym tygodniu odwiedziła nas mała Z. . Już kilka chwil po przywitaniu się zachwyciłam się komplecikiem- szalikiem i czapką- jakie miała założone. Z melanżowej włóczki. Na szydełku wykonane. I po wyrażeniu swoich ochów i achów na jego temat mama Z. przypomniała mi, że to ja je popełniłam kilka lat temu. Przyjrzałam się i poznałam rękawiczki hihi. Jak to możliwe, że zapomniałam, skoro jeden jedyny komplet taki zrobiłam? Nie mam pojęcia. Niestety zdjęcia nie oddają uroku tego kompletu. Szalik jest szeroki i "zawijasty" na kilka razy żeby w szyję ciepło było a rękawice długie żeby na rękawkach się trzymały i nadgarstków nie odsłaniały. Wiecie co w tym wszystkim jest najzabawniejsze? Przez pół trwającej (NADAL) zimy Młodemu chciałam takie komplet zrobić, ale bałam się podjąć robienia rękawic- myślałam, że nie podołam... Ech te nasze ludzkie ograniczenia...
Tak wygląda to moje zdziwienie- na chwilę je ukradłam, żeby zdjęcie zrobić :)




Witam w tym moim małym zakątku nowe osóbki. Cieszę się, że Was przybywa. To cieszy, że chcecie "mieć mnie na oku". Wszystkim- i starym i nowym odwiedzającym dziękuję Wam za wszystkie posty jakie u mnie zostawiacie. To prawdziwy miód na moje serce. Dodajecie mi wiary, że to co robię ma sens :) Nie przestawajcie proszę :)

16 komentarzy:

  1. :) nio piknie psze pani własnej roboty się nie poznaje:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstyd, prawda? Ale najważniejsze to do własnych słabości się przyznawać :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne :)
    Ja dziergać nie umiem... może nie powinnam tak pisać ;) a spróbować :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie umiem! Nie wiem który wzorek jak się nazywa i wzorów czytać nie umiem- te kreski i kropki to czarna magia! Na wyczucie robię! Spróbuj- a co! Najwyżej koślawiaczki wyjdą :)

      Usuń
  3. Rękawiczki, które nie spadną z rączek! Super pomysł- my niedawno cofaliśmy się kawał spaceru po lesie po zgubę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Młodemu muszę zrobić- jeśli zima potrwa jeszcze tydzień, to się na tyle zirytuję, że je popełnię :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie ma się co śmiać Droga Qrko :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny komplecik i fajny wzorek:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek sam wyszedł i dlatego ich nie poznałam! Włóczka świetna była i tyle :)

      Usuń
  6. Witaj :) Komplecik wyglada Slicznie :) Widzialam u Ciebie w sklepiku pelno nowych prac :) Piekne sa te zajaczki :) i wogole Slicznosci tworzysz :) A wiecej napisalam na meila :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem, że na maila :) Cieszę się, że Ty też więcej się ostatnio chwalisz swoimi robótkami bo popatrzeć jest na co :)

      Usuń
  7. Jak mogłaś zapomnieć taki sliczny komplecik :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Z. tak ładnie w nim wyglądała, że uwierzyć nie mogłam hihi :)

      Usuń
  8. cudne te twoje zdziwienie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe kiedy kolejny raz mi się takie pozytywne zdziwienie przydarzy :) Także pozdrawiam! :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)