środa, 3 kwietnia 2013

podsumowanie

Przyszła pora na świąteczne podsumowania. Oczywiście robótkowo- upominkowe. Mogę Wam już pokazać, co znalazło się w zajączkowych paczuszkach. Zasypię Was nieco zdjęciami. Mam jednak nadzieję, że mi to wybaczycie. Obiecuję, że do tematu Wielkanocy postaram się w ciągu najbliższego roku nie wracać :) W poniższej minigaleryjce (większa w GALERII) brakuje szarego napisu myHome wyciętego z płyty. Nie mam pojęcia dlaczego nie zrobiłam zdjęcia :(

 







Wycinanki z płyty i drewna gościć będą u mnie chyba częściej. Wdzięczne to przedmioty i ozdobienie każdego z nich jest dla mnie ciekawym wyzwaniem.

Z zupełnie innej beczki- pamiętacie/ znacie "Balladę o wilku"? Pasuje jak ulał do obecnej wiosennej aury. Chodzi za mną od kilku dni :)
Tamtą zimę wciąż pamiętam, już nie ważne który rok,
Tak jak złapał mróz na święta, trzymał aż po Wielką Noc.
Śnieg zasypał okolicę, wiatr przeszywał dom na wskroś,
Głodnych wilków smętne wycie słychać było dzień i noc.

Na koniec temat, który biorąc pod uwagę hierarchię powinien być poruszony jako pierwszy. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY TU ZAGLĄDAJĄ I ZOSTAWIAJĄ SWOJE KOMENTARZE. To dzięki Wam mam motywację by robótkować i tutaj to pokazywać. Nie zostawiajcie mnie nawet, jeśli zdarza mi się Was nieco zaniedbać. Już biorę się do lektury Waszych blogów i odpowiedzi na komentarze :)

12 komentarzy:

  1. cudeńka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za ciepłe słowa i odwiedzinki!

      Usuń
  2. Iiiiif, a jakby tak napis dla Zosi przygotować taki z imieniem na ścianę? Takie literki w jakieś fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz- masz! Ma być Zosia czy inna wersja tegoż cudnego imionka? I jakie kolory (dominujące) sobie Pani życzy? :)

      Usuń
    2. Zosia. :) A kolory może ciemny róż i ecru? Pamiętasz jaki mamy tam kolor wykładziny? Taki ciemniejszy brudny róż. Albo klasyczny amarant z zielenią trawiastą. Bo ściany są żółciutkie. Chcesz foty?

      Usuń
    3. I zapytaj tu kobietę o kolory :) Prace już rozpoczęte :)

      Usuń
  3. A u Ciebie Saame Pieknosci :) Zauroczyly mnie koniki Sliczniutkie :) Zreszta wszystko co pokazujesz Pieknie wyglada :) Ballada o wilku niezle sie dopasowala do pogody :) Ja wlasnie sie zabralam za dekoracje na komunie :) Buuziaczki Milego popoludnia Ci zycze :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam właśnie u Ciebie. Świetnie Ci torty wyszły! Smaka mam na te brzoskwinie, że strach :)

      Usuń
  4. Wspaniałe i zajće i koniki i alfabet :)
    A wierszyk o wilku bardzo fajny i wpasował się w ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad konikami się namęczyłam, bo pierwotna koncepcja nie wypaliła. Trzeba było szlifować i od nowa z pracą startować. Potem się kółko zgubiło i sprawne ręce musiały dorabiać haha

      Usuń
  5. śliczne zajączki i koniki,a "balladę o wilku" znam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Świetnie, że ją znasz :) Ja ją też uwielbiam :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)