środa, 15 maja 2013

broszki przekorne

Trzy broszki są nieco przekorne. Dlaczego? Słyszeliście o przesądach, że biedronki szczęście przynoszą, że dzieci (i nietylko one) powinny mieć przy sobie czerwoną wstążeczkę lub inny czerwony drobiazg, aby "złych oczu" uniknąć? Wierzę, że ludzie w głębi są dobrzy. Ale dla tych, co "ociotowania" się boją, lub jak zwał, tak zwał- powstały broszki. A tak na poważnie- biedronki latają za mną od dawna. Nie wiedzieć czemu wskakują do boxów, na wielkanocne wycinanki królików a tu bez pytania się usiadły na broszkach. Też biedronkowych :) Takie to Ci biedronki...





Dziękuję Wam za odwiedziny. Za wpisy. Za zaglądanie. Staram się teraz dużo na świeżym powietrzu przebywać. Odpoczywać. Stąd mniejsza moja aktywność w necie. Ale już się poprawiam i zaraz ruszam w odwiedziny do Was a tym czasem pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Znajomo wygląda ten drugi motyw:) Przechodziliśmy przez czerwoną wstążkę, wiązali nam ja po marynarsku żeby wiedzieć czy zdejmowaliśmy i oczywiście zdejmowaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, znajomo :) Tak mi się te biedrony przypięły :) My się zabobonom oparliśmy. Znam co prawda "Bogu świeczkę a diabłu ogarek" i widziałam przypinanie do wózków medalików z czerwonymi wstążeczkami, ale się udało. Zobaczymy co będzie tym razem :) :)

      Usuń
  2. Jakie śliczne biedrony!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale one sa pzreswietne [pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pozdrawiam w temperaturze umiarkowanej. oczywiście tylko dlatego, że upał był dziś u nas niemiłosierny i chłodek ulgę przynosi słodką :)

      Usuń
  4. Sliczne Iwonko te Twoje biedroneczki :):) Mam pomysl :) Jak skonczysz zakladki pstryknij zdjecie i pooooslij mi :):) Baardzo jestem ciekawa jak wyszly :):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwierzysz, ale gdy je przed momentem lakierowałam o tym samym pomyślałam :) Tak zrobię. Jeszcze jedno lakierowanie, szlifowanie, potem z dwa lakierowania i będą gotowe. W poniedziałek spodziewaj się fotek. W poniedziałek też je wyślę :)

      Usuń
  5. Tak,tak,znam te przesądy;)Biedroneczki sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele radości można z nich mieć. Już w ciąży będąc. Bardzo lubię ten, że nie można nogi na nogę zakładać, albo na podwiniętej nodze sobie siadać :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)