środa, 8 maja 2013

misiowy exploding box

Ten exploding box ma w sobie misie, identyczne z tymi, jakie już niedawno widzieliście. Tutaj jednak motyw przewodni był zupełnie inaczej określony. W pudełku umieściłam Hymn o miłości z I Listu do Koryntian wydrukowany na kalce technicznej (pamiętajcie, że wydruki na kalce schną znacznie dłużej niż na tradycyjnym papierze!). Misie posadowiły się na mapie Grecji prezentując przed sobą jedną z jej wysp. Co młodzi na temat pudełka myślą- niestety nie wiem :(




Wygląda na to, że strasznie zarobiona ostatnio jestem, prawda? Haha! Nic bardziej mylnego! Od dwóch tygodni palcem robótkowo nie kiwam! A! Nie! Jedną "rzecz" robię, ale to tak z doskoku i momentami. Jutro skończyć powinnam. To dla Pana Sz. będzie :) Chodzi mi po głowie kilka pomysłów, ale siły witalne ostatnio na realizację nie pozwalają. Może to i dobrze, bo chyba już czas nieco zwolnić :) Brzmi jak pożegnanie?? Nie! To nie tak! Tak mnie dzisiejsza pogoda nastroiła... Burza ma przyjść... Wszystkie prognozy o tym trąbią i pewnie z zapowiedzi tych wyjdzie jedno wielkie nic! Nie zapomnijcie ogródków podlać :)

12 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz fajne pomysły z tymi pudełkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne to pudełeczko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie pudeleczko wyszlo :) Mam nadzieje ,ze pogoda dzis u Ciebie lepsza!! Cieeekawe co Ty tam robisz ?! :):) Czekam cierpliwie :) I taak moja mala wstaje po mnie ,za to moj maly wstaje przede mna :):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, o tym jak z dwójką maluchów można sobie radzić dowiem się niebawem haha. U nas pogoda dziś rewelacyjna- upał, burze, orzeźwienie! Rewelka!

      Usuń
  4. Wspaniale misie :) Cudny box :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te misie ! Pudełeczko ogólnie pieknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne to pudełeczko,na pewno się podobało:)U mnie pada i się ochłodziło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też zmiana pogody. Ale to dobrze- domowym pieleszom można się było poświęcić :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)