sobota, 4 maja 2013

zakładki decoupage

Wysłałam już paczuszkę do nowej właścicielki, więc pokazać Wam mogę co w niej było. Trzy zakładki, z czego dwie ewidentnie dla zaczytanej płci brzydkiej. Trzecia to wersja uniwersalna, możnaby powiedzieć. Fakt jest taki, że mężczyźni są w świecie moich robótek ręcznych są mocno zaniedbywani. Chyba powinnam coś z tym powinnam zrobić. Może to dobry początek?






Zakładki powstały na niebielonych sklejkach brzozowych. Kilka warstw lakieru akrylowego, szlifowanie, znów lakierowanie i efekt widzicie powyżej.

10 komentarzy:

  1. Zakladki Sliczne :) Cuudna jest ta wiewiorka :) Jak i te zielone paseczki z ptaszynka :) Ciesze sie,ze udal sie Wam wczoraj dzien :):) Ja wczoraj dziubalam i dziubalam i nie skonczylam jeszcze :) Jeszcze dzis dodatkowo cos wymyslilam ,a wiec jeszcze troszke potrwa to moje dziubanie :):) Milego weekendu Wam zycze :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to z tym większą niecierpliwością czekam na dzieło rąk Twoich! Tobie także miłego!!

      Usuń
  2. Zakładki super :) z wiewiórą przeurocza, a z ptaszkiem w moim ulubionym kolorze -zieeelonyyy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli trafiłam podwójnie w Twój gust haha miłego weekendu!

      Usuń
  3. zakładki super i wykonanie i sam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka nowych na oku, ale pogoda nie sprzyja by je zrobić, tzn. za dobra jest haha

      Usuń
  4. Wszystkie są sliczne ,ale naj ta z wiewioreczką)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiewióra górą jak widzę! muszę to zapamiętać :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)