piątek, 19 lipca 2013

koniec z kartkami

Ależ licznie do mnie zaglądacie! Dziękuję Wam za to. Staram się na każdy komentarz odpowiedzieć. Jeśli jednak z takich czy innych powodów tego nie zrobię- wybaczcie. Bateryjki coraz mocniej mi się rozładowują :) Korzystając z okazji, ogłaszam urlop nazwijmy go- wypoczynkowym. Będę Wam nadal w miarę możliwości pokazywała dotychczasowe poczynania, jednak nowe zlecenia przyjmę raczej dopiero z nowym rokiem szkolnym. Bynajmniej taką mam nadzieję i wszystko póki co na to wskazuje. Tak czy inaczej- trzymajcie za mnie kciuki :) A teraz do rzeczy!

To już ostatnie kartki związane z końcem roku szkolnego (spokojnie, pudełka jeszcze będą :) ). Nadal kwadratowe- wydają mi się niezmiennie bardziej eleganckie niż prostokątne. Kilka otrzymało przeszycia, inne wstążki lub zdjęcia.



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5748191/?claim=r8rxghunsyx">Follow my blog with Bloglovin</a>

4 komentarze:

  1. Sliczne karteczki :):) Jak sie czujesz ? Zapewne dzidzia juz niezle daje o sobie znac :):) Trzyymam kciuki kochana :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję! Trzymaj mocno, bo czuję "w kościach" że to już niedługo :)

      Usuń
  2. świetne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)