sobota, 6 lipca 2013

po przerwie

Daaardzo długo mnie nie było. Wybaczycie? Na początek- DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZE I ZA TO ŻE TAK WYTRWALE TU ZAGLĄDACIE. Tak się w ostatnim czasie stało, że pogoda, syndrom wicia gniazda i parę innych zdarzeń rodzinno- losowych skutecznie zajmowało mnie i mój czas. Cieszę się, że ogarnęłam się z wszystkim na tyle, że mogę do Was wrócić, bo strasznie mi Was brakowało :* .

Nastał tym samym czas na pokazanie Wam robótek, jakie w dalszej i bliższej przeszłości powstawały. Nazbierało się tego sporo. Żeby Was nie zasypywać- będę to robić stopniowo. Mam nadzieję, że zdążę zanim na świecie pojawi się nowy człowieczek :) Trzymajcie kciuki! Żeby nie przedłużać- na pierwszy ogień zaproszenia na dwie bardzo ważne uroczystości, które zaplanowano na ten sam dzień. Chodzi o ślub uroczej pary oraz chrzest ich syneczka. Podobają mi się kartki kwadratowe, więc i zaproszenia powstały w tym formacie. Jako koperta służy wówczas odpowiednio przygotowana kalka techniczna.


Podobają się? A już niebawem- prezent, jaki dostałam od Aguśki, kartki i pudełka na koniec szkoły, pudełka i kartki ślubne oraz kilka innych robótek ręcznych. Zapraszam Was serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Sliczne zaproszenie :) I co najwazniejsze to to ,ze sie wkoncu pokazalas :) Mam nadzieje ,ze Ty i dzidzius dobrze sie czujecie :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czujemy się względnie. Tzn. maleństwo zalewne lepiej niż ja haha. Zaraz Ci mailika skrobnę to się więcej dowiesz :) I dziękuję za odwiedzinki :)

      Usuń
  2. Tak,tak zaproszenie śliczne . Przede wszystkim indywidualne,zawsze znajdzie się coś innego dla każdego. Polecamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Ty Violetta wiesz o czym piszesz, prawda :) To ja dziękuję :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)