poniedziałek, 22 lipca 2013

wózek w wersji róż

Nadal się kulam jak to koleżanka mówi w dwupaku. Sił już jednak coraz mniej, więc oglądać możecie prace, które już jakiś czas temu powstały. Dziś pokażę Wam pudełko zrobione na chrzest Amelki. Zamówienie zostało złożone na wózek w wersji różowej. Zgodnie z zasadą "mówisz-masz" box właśnie z taką zawartością powstał.






U Was też tak nieznośnie gorąco? Aż strach z domu wychodzić. Jest jednak i dobra wiadomość, prawda? Wszystkiego najlepszego książęcej parze życzę! Niech się cieplutko trzymają z właśnie narodzonym dzieciątkiem. Niech mają odwagę dbać o siebie i o maleństwo. I nie za wszelką cenę, ale tak po prostu- dla siebie wzajemnie. W takiej rodzinie, to chyba szczególnie trudne. Nie chciałabym być na ich miejscu- nie będą mieli łatwo, więc życzenia szczere tym bardziej się im przydadzą :)

2 komentarze:

  1. Sliczne pudeleczko :) Ten kwiatuszek na gorze suuper wyglada jak i wozeczek :)
    Az mi przypomnialas jak to ja sie toczylam latem :):) U mnie wczoraj bylo jakies 36 stopni ,a momentami wiecej. Pol dnia na basenie spedzilismy w wodzie :) Ksiazeca para sie doczekala synka :) To teraz czekam na Ciebie :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ci zazdroszczę tego basenu!! Ja się nie mogę z domu ruszyć :( Wspominaj, wspominaj narodzinki Małej. Masz je już za sobą- dwa latka to w sam raz, by pamiętać tylko milsze momenty :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)