czwartek, 31 października 2013

box 2 w 1

Witajcie... Lubię ten czas. Zadumy, chłodnej mgły...

Ale do rzeczy. Postanowiłam dodać, jak zapewne zauważyliście, nowe kategorie. Chcę Wam prezentować wierszyki, jakie w 99,9% samodzielnie wymyślam na potrzeby kartek i pudełek. Czerpcie z nich ile się Wam podoba- udostępniam je właśnie dla Was. Będzie mi miło, gdy (jeśli będzie to możliwe) podacie źródło, czyli adres mojej strony - www.ifgift.pl. Póki co widoczne są jedynie dwa wierszyki, ale deklaruję sukcesywnie dokładać nowe :)

Teraz druga sprawa- prezentuję Wam pudełko "2 w 1". Powstało z okazji ślubu i chrztu. Na potrzeby ślubu są czerwone serduszka- aby ta miłość była gorąca i mocna. Z powodu chrztu na drzewku są białe serduszka- aby miłość dzieciątka do Boga była czysta i niewinna.





Spokoju Wam życzę w tym wyjątkowym czasie spokoju i zadumy. Pamiętajcie, jak to dziś usłyszałam, że W ŻYCIU NAJWAŻNIEJSZE JEST SAMO ŻYCIE... :)

8 komentarzy:

  1. Co do wierszykow to sa na prawde super :) Ciesze sie ,ze bedziesz wstawiala ,poniewaz czasem potrzebuje to jak bede szukac to juz tylko u Ciebie :):) Pudeleczo Przeslicznie wyszlo :):) Baardzo mi sie podobaja Twoje pomysly :) Jak swoje Iwonko zrobie to Ty sie Pierwsza na pewno dowiesz :):)
    Spokojnego Dnia Tobie rowniez zycze !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, z wierszyków korzystaj do woli. Będę je sukcesywnie dopisywała :)

      Usuń
  2. OOO...i Ciebie równie miło, a jakie ciekawe prace! Podziwiam scrapujące kobiety, ale widzę, że u Ciebie nie tylko to ! Miło mi poznać i zagoszczę tu dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i serdecznie pozdrawiam dziękując za docenienie!

      Usuń
  3. świetne wierszyki,czasami szukam takich ,więc teraz będę wiedziała gdzie zajrzeć:)Pudełeczko jest sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, korzystaj do woli!! Mam nadzieję, że przez pomyłkę nie wrzucę nic nieswojego! :)

      Usuń
  4. Pomysł z tym boxem z serduszkowym drzewkiem jest genialny! :) I całe przesłanie kolorystyki też bardzo mi się podoba :) Gratuluje pomysłu. Lece dalej oglądać Twoje niesamowite drobiazgi i dołączam do obserwatorów.
    Zapraszam też do siebie, u mnie rękodzieło w innej wersji ale może Ci się spodoba.
    Pozdrawiam cieplutko
    Oliwka
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Cieszę się, że Ci się podoba co wymyślam. BARDZO się cieszę. A i do Ciebie chętnie zajrzałam! Cuda z masy tworzysz! I cierpliwość jak widzę musisz mieć przy tym nieziemską :) SUUUPER!

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)