poniedziałek, 28 października 2013

dwa pudełka

Na wstępie- witam serdecznie nowe osóbki. Bardzo mi miło, że do mnie zawitaliście :) Dziękuję też stałym bywalcom za odwiedziny i komentarze!

Dziś pokażę Wam dwa pudełka:

Pierwsze- na chrzest małej dziewczynki. Wózek w bieli. Różowe kwiatki- dla podkreślenia płci i dodania kolorytu :) Wózki chyba nigdy nie przestaną mi się podobać...



Drugi box powstał z myślą o końcu roku szkolnego. Mam nadzieję, że będzie wywoływało uśmiech na twarzy nauczycielki ilekroć spojrzy na te twarzyczki na zdjęciu :)



10 komentarzy:

  1. Bardzo ladne :)
    Wozeczek jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, naprawdę jestem od tych wózków uzależniona, więc w ramach leczenia najbliższe pudełko planuję z kołyską :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Super pomysły :) Wózeczek bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Angelika! Ale to "Twoje" Somewhere Over the Rainbow mnie nastroiło... suuuper :)

      Usuń
  3. Oba pudeleczka Sliczne :):) Ale wozek jest Booski :):) Piekny Delikatny noo Przesliczny :):) Milego Dnia Ci zycze :):) Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Czekam na fotki Twojego boxa! Już zrobiłaś? :)

      Usuń
    2. Iwonko jak zrobie too Ty Pierwsza sie dowiesz o nim :):) Na razie mam zamowienie na podusie malowane :) Ale i pudeleczko na pewno zrobie :) Buziak :)

      Usuń
    3. Oj, podusie jakie na candy pokazujesz cudne są, więc te na zamówienie powalą zapewne na kolana :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)