czwartek, 17 października 2013

I stało się

Tak. Stało się. Zupełnie niespodziewanie, bez wielkiego planowania i przygotowania moje robótki trafiły do przecudnego sklepiku (to niewłaściwa nazwa takich zakątków). Zapraszam niniejszym do Kolorowych Kątów w Obornikach przy ul. Czarnkowskiej 15. Możecie tam zobaczyć "na żywo", dotknąć i ocenić moje kolczyki (malowane i w decu), kubki w kubraczkach, bukiet z wykorzystaniem papierowej wikliny, zakładki w decu, napisy z drewna i płyty.
Jeśli macie pytania- piszcie do mnie (facebook, e-mail) lub do Kolorowych Kątów (facebook, blog, e-mail).

Trzymajcie kciuki za owocną współpracę i ZAPRASZAM :)

Oto, co w skrócie znalazło się w Kolorowych Kątach (więcej zdjęć w galerii):

 
 


 





6 komentarzy:

  1. Piekne prace :):) Samee Slicznosci :):) Trzymam Mocno kciuki ,aby sie wszystko udalo !!!!! Milego Dnia Ci zycze :):) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne :) gratuluję współpracy i życzę powodzonka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, ciekawe te twoje prace :)) Zakładeczki bardzo ładne! Zostanę na dłużej, zapraszam również do obejrzenia mojego bloga :) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aniu! Bardzo mi miło :) Zaraz także do Ciebie zajrzę :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)