wtorek, 15 października 2013

już czas

Tak, to ten moment, by powrócić do pokazywania Wam co udało mi się zrobić. Starszy w przedszkolu (do następnej choroby), Młodszy smacznie śpi (tak dla odmiany :) ) a ja z kawką przy klawiaturze. Suuuuper!
Na pierwszy rzut pójdzie pudełko ślubne. Takie dla odmiany maksymalnie zapełnione i swojskie.




Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie. Dziękuję, że tu zaglądaliście. Zaglądajcie dalej, piszcie. Postaram się już bardziej regularnie pokazywać Wam kolejne robótki. Co prawda nie jestem jeszcze w stanie z Latoroślami konkretniej popracować robótkowo, ale pokazywać Wam, co już kiedyś wykonałam chyba będę w stanie :)

Z zupełnie innej beczki: Zastanawialiście się kiedyś jak wytłumaczyć dziecku czym są pory roku? Ja się ostatnio zapętliłam. Powiedziałam Starszemu, "zobacz, to pani jesień". I się zaczęło. Jak wytłumaczyć co to za pani, której nie widać? Jak "pani" to taka "prawdziwa" nie taka "na niby". Ech... było sporo śmiechu, ale chyba muszę się jeszcze wiele nauczyć o rozmowach z dziećmi :)

Miłego słonecznego jesiennego dnia.

9 komentarzy:

  1. Śliczne swojskie, ślubne pudełeczko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, dziękuję! Także ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pudeleczko Przesliczne :) Baardzo mi sie podoba :):) Nooo wkoncu sie odezwalas :) Suuper i juz nie znikaj :):):) Co do tlumaczenia roznych rzeczy dzieciom tez roznie mam :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki posylam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, ściskam ciepło! W następnym poście w końcu pochwalę się PREZENTEM jaki od Ciebie dostałam! Pewnie już nie pamiętasz co tam było! Samolot nadal jest Starszego ulubioną zabawką! Dziękuję :)

      Usuń
    2. :):) Najwazniejsze ,ze prezenciki sie Wam spodobaly :):) Fajnie ,ze Jestes :):)

      Usuń
  3. Wspanialy box :) I grzybek super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję za odwiedzinki. Takich malutkich grzybów jest u nas nad Wartą bardzo dużo. Ciekawe jak się nazywają :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu! Miło, że do mnie nadal zaglądasz :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)