niedziela, 17 listopada 2013

box z autem

Witajcie. To pudełko przeszło swoją metamorfozę. Klejenie, malowanie, mocowanie domku i wózka, malowanie i klejenie auta- nie były łatwe, ale efekt mnie osobiście usatysfakcjonował. Mam nadzieję, że Was też :)





Dodatkowo pokazać Wam dziś mogę zawieszki, jakie powstały na weselną wódkę. W zupełnie odmiennej wersji kolorystycznej, co wyraźnie widać. To chyba drugie zawieszki, jakie kiedykolwiek zrobiłam :)


A na koniec- najważniejsze. Dziękuję, że do mnie zaglądacie. Serdecznie witam nowe osóbki - te na blogu jaki na fejsie. Cieszę się, że jesteście :)

3 komentarze:

  1. bardzo fajnie wyszedł box z autem :) zawieszki również :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper pudeleczko :):) Jak zawsze podobaja mi sie Twoje pomysly :) Zawieszki Slicznie wyszly Ci :):) Zdolna z Ciebie Kobietka :):) Iwonko duuzo zdrowka Wam zycze !!! Trzeba sie wkoncu wykurowac :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny box :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)