poniedziałek, 4 listopada 2013

przedszkolne i inne

Z końcem czerwca (tak, tak, nie pomyliłam się- nadal wspominam) kończy się też rok przedszkolny. Naszego Bartka też się kończył. Aby jego "ciocie" potraktowane zostały sprawiedliwie- otrzymały bardzo podobne do siebie pudełka. Tak wyglądały:




Ale żeby nie było, że teraz nic nie robię! Robię, choć stanowczo mniej- nie wiedzieć czemu jakoś ciągle brakuje mi snu :) :) Oto:
- kwiatek, który tylko czeka, gdy wezmę się za urodzinową karteczkę...

- pudło samochodowe- każdy może takie zrobić swojej latorośli- nasze, jak widać służy do przechowywania aut (nie, nie piasku :) )

Podsumowując- już niedługo więcej będzie współczesnych robótek. Pozwólcie jedynie, że odkopię się z zaległości. Młodszemu kolki się skończyły (mam taką nadzieję), więc coraz bardziej do życia wracam i świat staje się mimo jesieni bardziej różowy.
Dziękuję także nowym osóbkom, jakie w ostatnim czasie się pojawiły. Zaglądajcie do mnie często, piszcie dużo (także krytycznie), jeśli coś się Wam spodoba- dajcie znać- zamówienia przyjmuję. I CIESZCIE SIĘ JESIENIĄ- ONA TEŻ JEST PIĘKNA :)

4 komentarze:

  1. Sliczne pudeleczka :):) Kwiatek mi sie baardzo spodobal :) Pudelko na autka Suuper :) Trzymam mooocno kciuki ,aby kolki nie wrocily !!! i Duuuzo Zdrowka Dla Was zycze :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, niestety znów coś nam się zaczyna czaić pod drzwiami... Zobaczymy co się z tego wykluje :( Pozdrawiam ciepło!!

      Usuń
  2. Piękne są te pudełeczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)