piątek, 29 listopada 2013

zakładek powrót

Jak Wam mija dzień? Dziś już piąteczek! Upajacie się tym faktem! Ja tak :) Pogoda nie jest najgorsza jak na tę porę roku, więc weekend zapowiada się przecudnie!
Pokazywałam Wam już kiedyś poniższe zakładki, prawda? Tak hurtowo i na szybko. Teraz bardziej szczegółowo. Były przez jakiś czas w Kolorowych kątach. Dwie z nich znalazły w ten sposób swój nowy dom a ostatnią, z czaszkami, można jeszcze znaleźć w moim Artillo.
Pozdrawiam Was serdecznie. I dbajcie o siebie!






4 komentarze:

  1. zakładka z misiem i żyrafą najbardziej mi się spodobały , czaszki jakoś niekoniecznie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pewnie dlatego właśnie ta z żyrafą dom swój już znalazła, a ta z czachą nadal na artillo czeka :)

      Usuń
  2. Sliczny bukiecik widzialam w poprzednim poscie Suuper :):) Jak na poczatki to Suuper Ci wyszlo :):) A zakladki wszystkie mi sie podobaja :) Sliczne :) Milego weekendu Ci zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Aguś! Ależ z Ciebie wierna czytelniczka!! Dziękuję!

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)