czwartek, 14 listopada 2013

znów podwójne

Jak u Was z pogodą? U nas dziś przez cały dzień nie było widać nieba. Mgła nas powitała o świcie i pożegnała o zmierzchu. Sen był chyba najczęściej wspominaną dziś przeze mnie "czynnością". Nie, żebym jakieś szczególne braki w tym zakresie miała. O nie! Skąd :)

Cieszę się, że nadal chętnie oglądacie mój explodingbox'owy kursik i że się Wam niezmiennie podoba. Postaram się w najbliższej przyszłości zrobić jeszcze jeden kursik. Póki co- to niespodzianka.

Przechodząc do rzeczy- oto exploding box stworzony z myślą o dwóch okazjach. Ślub i chrzest w jednym dniu i podczas te samej uroczystości. Oto, jak połączyłam życzenia.

Przypominam jednocześnie tym, którzy mają wątpliwości. Istnieje oczywiście możliwość zamówienia u mnie pudełka w pełni spersonalizowanego. Na realizację potrzebuję ok. tygodnia. Cena za pudełko w standardowych wymiarach, czyli 10cm x 10cm x 10cm wynosi 35zł. Zapraszam.



6 komentarzy:

  1. Suuper wyszlo :) Podobaja mi sie te Twoje pomysly :)
    Zycze Kochana dla Was Duuzo Zdrowka i dni Ladniejszych !!! Jak i spokojnego wieczorka :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Twoje życzenia niestety się nie spełniły. Rozkłada nas coraz bardziej... RATUNKU!!

      Usuń
  2. Piękne :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko w jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. I cieszę się, że jesienne dni zaraz zamienią się w prawdziwie przedświąteczny czas :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)