poniedziałek, 30 grudnia 2013

choinka part 1

Takie choinki w tym roku popełniałam. Ażurowa warstwa pomalowana złotą farbą. Warstwa druga potraktowana białym akrylem. Na szczęście tym razem jedna została w naszym domku. I to właśnie ten egzemplarz mogłam sfotografować bo resztę zapomniałam :)

Dziękuję Wam jednocześnie za odwiedzinki, komentarze, wiadomości. Uwielbiam je :) Dziękuję.

I jeszcze jedna sprawa. Mam na zbyciu dwie książki Kaz Cooke: "Ciężarówką przez 9 miesięcy" i "Dzieciozmagania". 1- przeczytana przez 3 późniejsze mamy, jednak w stanie BARDZO dobrym, 2- prawie dziewicza- nie miałam czasu jej czytać przy Pierwszym a przy Drugim już nie potrzebuję :) . Jak powalające na kolana jest czytanie pierwszej pozycji chyba nie trzeba zachwalać. To idealny polepszacz nastroju, łagodzący przy tym pojawiające się obawy przy jednoczesnym przekazywaniu dawki informacji. Chętnie oddam w dobre ręce za 60zł za komplet. Koszt przesyłki wliczony (przesyłka paczką ekonomiczną). Ktoś chętny? Proszę o komentarz lub maila. Na ew. wiadomości czekam do końca tygodnia. Jeśli zgłoszeń będzie więcej- pozwolę sobie wylosować osobę, do której książki powędrują.


6 komentarzy:

  1. Witaj :):) Bombki z poprzedniego posta sa Piekne :):) Jak i choineczka Przesliczna :):) Ksiazek raczej nie bede potrzebowac ,tak cos mi sie wydaje :)
    Zycze Ci milego Sylwestrowego wieczorka :):) Przedewszystkim Duuzo Zdrowka ,Wszystkiego Dobrego w tym Nowym za chwilke 2014 Roku :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję za odwiedzinki :) Tobie także wszystkiego! Niech dzieciaczki rosną zdrowo a mąż będzie zawsze zadowolony z takiej żony!

      Usuń
  2. śliczna choineczka:)Wszystkiego dobrego w Nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu! Tobie także wszystkiego dobrego! Niech ten 2014 będzie lepszy niż 2013 :)

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądają :)
    Spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 2014 ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję! Spełnienia marzeń w tym nadchodzącym roku Ci życzę!

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)