poniedziałek, 16 grudnia 2013

demonologia? co to?

Gonicie przedświątecznie? Oczywiście :) Ja też, więc znów krótko :) Jakiś czas temu dostałam zamówienie na kartkę. Z wytycznymi, jakie elementy "mogłyby" się na niej znaleźć. Hasło "Demonologia". I wskazówka "ciocia, Ty lepiej nie słuchaj tej muzyki, bo się chłopaki wystraszą". Więc nie posłuchałam. Ale kartkę zrobiłam. UWIELBIAM takie wyzwania (tym bardziej, że słyszałam, że kartka się spodobała :) ). I to nic, że nie jest świąteczna - pokażę ją właśnie teraz. A co :)

2 komentarze:

  1. :):):) Fajnie wyszla Ci ta kartka :):) Takie wyzwania czasem sa najciekawsze :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, bardzo bałam się oceny, czy dobrze intencję odczytałam i czy "obciachu" nie będzie :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)