piątek, 17 stycznia 2014

ostatnie święteczne

To chyba (? :) ) już ostatni post świąteczny. Mam taką nadzieję. W końcu ile można? Z naszego rynku zniknęła już szopka i lampki a  ja ciągle o tym samym! Ale już naprawdę ostatni raz. Tym razem prawdziwy hurt.

Na pierwszy rzut- ręczniki z microfibry stanowiące gadżet na Mikołajkowej Warcie 2013 (szt.40). Za pomysł i zakup samych ręczników laury należą się komandorowi imprezy. Moja część to naszycie stosownych napisów. Miła to była praca, bo po dłuższej przerwie mogłam znów do maszyny zasiąść:





Druga robótka to upominek dla Aplagowiczów [nasze noworoczne spotkanie bardzo mi się podobało]. Każda choinka (szt.30) zawierała wróżbę- taką z przymrużeniem oka. Wróżby- nasza Wiceprezes, pomysł i wykonanie- ja :)



4 komentarze:

  1. Slicznosci same widzialam u Ciebie w sklepiku :):) Ilosc recznikow i choineczek z wrozbami Podziwiam :):) Super pomysl z tymi choineczkami :) Milego weekendu Ci zycze :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choineczki to był taki "rzut na taśmę"- miał być free upominek :)

      Usuń
  2. śliczności:)Fajny pomysł na choineczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miałam obawy czy się spodobają :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)