środa, 29 stycznia 2014

poranne kartki

Jak się macie w ten zimowy poranek? Młodszy zjadł drugie śniadanie i harcuje w łóżeczku a ja znalazłam moment by poupajać się kawusią. Hmmm.... Śnieg pada, kry na Warcie nieprzerwanie płyną a w domku ciepło i przytulnie :) Suuuuper...
Dziś kartki. Dwie. Pierwsza - z okazji chrztu świętego stworzona:


A teraz druga. Nie sugerujcie się mikołajem- to nie kartka świąteczna! Święto miał pewien uroczy Mikołajek :)

A teraz dowód na ten śnieg i krę. Śniegu padającego jakoś uchwycić nie mogłam niestety ale wierzcie mi na słowo- śnieży sobie tak delikatnie. Wełna zamarza coraz bardziej. Warta póki co dzielnie się trzyma:


Miłego dnia Wam życzę. Trzymajcie się ciepło :)

4 komentarze:

  1. ja również przy kawusi i kombinuje komu by tu jakiś exploding box zrobić ;)
    Obie Twoje karteczki bardzo ładne, urzekł mnie szczególnie mikołaj tak mu dobrze z oczu patrzy ;)
    Pozdrawiam Ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja mam zamówienia na dwa boksiki i jakoś nie mogę się za nie zabrać :)

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się pomysły kartek :) Również mam pewnego Mikołaja w rodzinie ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)