poniedziałek, 10 lutego 2014

grawerowanie i szycie

Słoiczki. Miniszlifierka. Diamentowa końcówka. Wstążka. Morski piasek (z naszego Bałtyku). Podgrzewacze. Zachciało mi się powrotu do grawerowania to sobie lampioniki wymyśliłam. A co :) I nie, żebym się nimi chwaliła! Skąd :)



I jeszcze sobie poduszki wymyśliłam. Uszyłam. Napis naniosłam. I też się nimi nie chwalę :) Wcale :) Ale też mi się podobają :) I do nowego swojego domu już trafiły w ramach upominku urodzinowego. Szkoda, że znów jak ten szewc co bez butów chodzi jestem :(





Z tematów trudniejszych- przepraszam blogowiczki, na których candy się dziś zapisywałam- nie wiedzieć dlaczego dzień dzisiejszy mijał mi pod hasłem "mamy luty czy marzec" i nieco namieszałam. Przeprosiłam już na ich blogach, ale raz jeszcze nie zaszkodzi. Nie lubię nikogo w błąd wprowadzać, a tu taki zonk. Ech... Życie. Na pocieszenie niech posłuży fakt, że u nas znów grypowo się zrobiło i czasami trudno o skuteczną koncentrację :(
Teraz przyjemniejsze kwestie- cieszę się, że pojawiają się kolejne osóbki do udziału w mojej pierwszej rozdawajce! Koniec już w najbliższą niedzielę, więc czasu zbyt dużo nie zostało na dopisanie się. Zapraszam :) Do zdobycia napis wycięty w drewnie, kolczyki i zakładka. Napis przez nas wycinany a reszta "tylko" zdobiona :)I cieszę się, że na facebooku nowi obserwatorzy! DZIĘKUJĘ! Pozdrawiam. Spokojnej nocki :)

13 komentarzy:

  1. Sliczne te lampioniki jak i podusie :):) I zeby nie bylo ,ze Cie chwale ,wcale nie :):) hihi Ty to Zdolna i Pomyslowa Kobietka Jestes :) Duuzo Zdrowka Wam Zycze !!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, mam za wzór pewną mistrzynię godzenia opieki nad parą uroczych szkrabów z nieskończoną ilością pomysłów i robótek, wiesz :) Dzięki!

      Usuń
  2. Ja również swego czasu bawiłam się z grawerem :) Pewnie latem znów wróci w moje łaski ;) Poduszki również wyszły piękne :) Chwal się chwal, bo jest czym :* Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za słowa uznania i już cieszę się na te Twoje letnie grawerki :)

      Usuń
  3. Zapraszam Cię do siebie po nominację w Liebster Blog Award :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dziękuję bardzo! Chętnie zajrzę w weekend- teraz czas odkopywania się z zaległości niestety :(

      Usuń
  4. Te podusie są bardzo pomysłowe - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają! Pierwszy raz bawiłam się w transfer :)

      Usuń
  5. Dobre teksty na poduszkach :) najważniejsze, żeby wiedzieć czego się chce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Nasz znajomy ostatnio powiedział, że marzenia trzeba przemieniać w plany a plany realizować. Coś w tym jest :)

      Usuń
  6. Fajnie wyglądają te kwiatki grawerowane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)