środa, 5 lutego 2014

świński box

Witajcie! Dziś chciałabym Wam pokazać boxik. Tak, tak, w temacie się nie pomyliłam- świński :) W pudełku zamieszkała decoupage'owa świnka - na wzór tych skarbonkowych. Skoro mężczyzna, do którego pudełko było adresowane wytrwale zbiera pieniążki na pewien cel, to wewnątrz tegoż pudełka nie mogło się nic innego znaleźć :)





Cieszę się, że kilku osóbkom spodobała się moja rozdawajka. Zapraszam kolejne :) Jeszcze półtora tygodnia i losowanie!

A z zupełnie innej beczki- macie swojego misia z dzieciństwa? Ja mam. Staruszek z niego :) Mimo obaw zdecydowałam się nieco go zreanimować (czyt. wymienić wypełnienie, wyprać, wypełnić na nowo, pocerować i naprawić co trzeba). Zaczęliśmy z Szymkiem od przeprowadzenia operacji na misiu. Najpierw rozcięliśmy brzuszek, żeby wyjąć wypełnienie. Udało się całkiem sprawnie- ja operowałam, Szymek dbał o porządek a jako oręż służył mu odkurzacz. Miałam spore obawy, gdy okazało się, że misiowi trzeba nieco odciąć głowę aby wyjąć z niej wypełnienie. Na szczęście mojemu dzielnemu pomocnikowi nie przysporzyło to żadnych smuteczków - to, że miś będzie wyprany i naprawiony było najważniejsze :) Tak więc Szanowni Zaglądający- oto pierwsza osłona naszego misia. Kolejne niebawem :)


6 komentarzy:

  1. Pomysłowy box :D Jak dla mnie, jesteś w ich tworzeniu mistrzynią. A jeśli chodzi o misia...czekam z niecierpliwością jakie będą jego kolejne etapy odnowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miś nadal niestety czeka... ale że z pudła słychać coraz głośniejsze stukanie- wezmę się za niego niebawem. I dziękuję za słowa uznania :)

      Usuń
  2. Również czekam na metamorfozę misia ;) Box śliczny :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Już myślę jakie łatki powinien mieć naszyte nasz bohater :)

      Usuń
  3. Suuper box :):) Co do misia czekam niecierpliwie na nastepna odslone :):)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miś zaintrygował jak widzę :) Mnie też- gdy do mnie wrócił, jakoś nie miałam serca się z nim rozstać :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)