poniedziałek, 10 marca 2014

drób jak się patrzy

Proszę bardzo, oto drób. Jak to ostatnio przeczytałam- życzenie KURy obejmowało :) To i są. Wiem, wiem, do kompletu jeszcze kurczaczek by się przydał, ale na razie jest parka. Powiedzmy, że to rodzina rozwojowa. Dostępna od przed chwili w sklepiku. Oto i kurza rodzinka:





Dziś rozpoczęliśmy sezon ogródkowy. Mam nadzieję, że Wy też. Niestety żadne zdjęcia dziś popełnione nie zostały- obiecuję się jutro poprawić :) Pięęęęknie było. I jak miło na słoneczku. Pozostaje tylko kciuki trzymać aby wypielonych już miejsc śnieg nie przykrył tak, jak miało to miejsce w ubiegłym roku. Szkód pozimowych nie zanotowałam. A i Starszy huśtawkę i zjeżdżalnię dziś gruntownie przetestował :)
Pozdrawiam Was serdecznie i wiosennego wygrzewania się w słoneczku życzę :)

4 komentarze:

  1. Piękna para :) I fajnie, że rozwojowa.
    Dobrze by było żeby nie sprawdziły się prognozy wróżbitów od pogody o ochłodzeniu.
    Słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrazeniem Suuper Ci wyszla ta parka :):) U nas tez kilka dni byla Piekna pogoda ,ale noce zimne. I tak po kilku dniach slonka dzisiaj smarkam. Milych robotek w ogrodku Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracuję w ogródku, pracuję :) milej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)