dziś kartkowo

Nadal odkopuję się z zaległego pokazywania. Dziś przedstawiam zaproszenie i kartkę. Pierwsza będzie kartka z okazji 9tych urodzin mojego siostrzeńca- Bartka- znacie go już :)



A teraz zaproszenia na pierwsze urodziny Mikołajka. Tego samego, dla którego kartkę pokazywałam Wam niedawno.


Szkoda, że zwyczaj wysyłania kartek tak nieodwracalnie odchodzi do lamusa. I nie trzeba przecież własnoręcznie robić kartek, choć to zawsze sprawiało mi niekłamaną przyjemność. Można je przecież kupić. Niestety koszt znaczka pocztowego znacznie przewyższa koszt wysłania smsa. I smutno mi czasami, gdy dostaję podczas świąt seryjnie wysyłane smsy z "uniwersalnym podpisem". Ale może taka jest kolej rzeczy. Ja lubiłam ręczne wypisywanie kartek. Zawsze podkreślało to wyjątkowość adresata- w końcu wypisywanie 20 czy 30 kartek świątecznych tym samym tekstem byłoby masakrycznie nudne, prawda? A potem pojawiły się komputery... Drukuj... To też ma swój urok- wszystko prościutko, równiutko, w pełnej gamie kolorystycznej. Potem sms- tani, szybki, zawsze na czas. Co będzie kolejne? Czas pokaże. Ja jednak już myślę jak w tym roku mają wyglądać nasze kartki wielkanocne. I sporo ich jak zawsze będzie. A co! Miłej nocki Wam życzę!

Komentarze

Popularne posty