czwartek, 13 marca 2014

tra la la, koguciki 2

Koguciki jak się patrzy, dziób do góry trzyma każdy. Będą ozdobą w Twoim domu, by smutno nie było w nim nikomu :) A tak na poważnie- oto powrót wycinanek:


I tradycyjnie z innej beczki- miałam Wam pokazać naszą wiosnę. Z każdym dniem piękniej, cieplej. I aż żałować trzeba, że weekend ma być zimowy :(



 



Tak, tak, na ostatnim zdjęciu to ja. Nasz Starszy ostatnio uwielbia cichaczem zabierać aparat i pstrykać co i gdzie popadnie. Dzięki temu i ja czasami w kadrze się znajdę. Walczę Z bluszczem- marzy mi się aby obrósł cały płot. Ciekawe czy i kiedy się tego doczekam... A teraz- życzę Wam spokojnej nocy :)

4 komentarze:

  1. Piekne koguciki :) Jak i Piekna wiosna :) Oby jednak nie pojawil sie ten zimny weekend !!!
    Suuper ,ze maly pstryka zdjecia :):) Aleez bedzie Pieknie u Ciebie jak juz wszystko bedzie pelna para kwitlo :) Masz troszke sil na zbyciu ?? To ja sobie wypozycze troszke od Ciebie ,bo juz nie daje rady :) Wczoraj od rana szylam ,a popoludnie spedzilam z siodemka dzieci na placu zabaw :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów nadrabiam zaległości :) Jak tylko pogoda się pojawia, to poza domem cały czas spędzamy- słoneczka spragnieni :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Zazdroszczę pięknego ogrodu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny to on dłuuugo nie będzie ale i tak dziękuję, bo cieszy mnie w nim wszystko- nawet mszyce hihi

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)