czwartek, 8 maja 2014

pudełka

Ależ ten czas leci! Niesamowicie! I w dodatku wpadam tylko na moment. Chcę Wam pokazać 3 pudełka. Oglądajcie, jeśli się Wam spodobają- czerpcie inspiracje. Niech wywołują uśmiechu na buziach obdarowanych :)

Nr 1. z okazji ślubu. Ptaszki były brokatowe, gdy je kupowałam. W kolorach natury bardziej mi się podobają :)


Nr 2. z okazji imienin. Co powinno się znaleźć w pudełku dla p. doktor? Pamiętacie bańki? Takie tradycyjne, szklane. Ja taką znalazłam :)


 Nr 3. z okazji pierwszych urodzin. To chyba misie najbardziej podobają się roczniaczkom, prawda? :)

 
I pewnie już wiecie. Jesteśmy w finale Eurowizji! Suuuuper! Cieszę się niesamowicie, bo na My Słowianie postawiłam dużo wcześniej niż stacje radiowe i tv. Trzeba się szykować na sobotnie głosowanie :)
Mam nadzieję, że teraz, sukcesywnie uda mi się nieco nadrobić zaległości blogowe. Dziękuję, że mimo mojego zapracowania zaglądacie tu, i że wszędzie Was przybywa :)

6 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczka: I bardzo pomysłowo i starannie wykonane :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i także życzę tyle, że miłej nocy :)

      Usuń
  2. Piekne pudeleczka Iwonko :):) Pracusiowa mama z Ciebie :)
    Iwonko ja juz troszke lepiej sie czuje,tak to jest jak sie nie ma czasu polozyc i wykurowac ,czasem po prostu nie ma jak. Mam maly pomysl Trzymaj kciuki ,aby sie udalo byyle do poniedzialku :) Buziaki :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, zapracowane jak widzę jesteśmy obie :) zaraz do Ciebie zajrzę- znów wpadam w moment nadrabiania zaległości netowych :)

      Usuń
  3. Śliczniutkie pudełka. Ptaszki mi się szalenie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mnie także się spodobały, gdy już przestały być brokatowe :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)