sobota, 30 sierpnia 2014

memo dotykowe

Zbliża się wielkimi krokami, prawda? Liczycie dni do rozpoczęcia roku szkolnego? W naszym wypadku będzie to rok przedszkolny. I wzięło mnie na wspominki.

Zobaczcie, jak łatwo można zrobić memo dotykowe. Wykonane według wskazówek pań nauczycielek. Warunek jeden- wszystkie kartoniki w równym rozmiarze i w dwóch egzemplarzach. Wycinacie kartoniki (u mnie była to gruba tektura, z której wycinałam kwadraty 10x10cm). Na nie przyklejacie co Wam tylko do głowy przyjdzie a co podczas dotykania wyraźnie się od siebie różni. Bierzecie co macie pod ręką. Tkaniny, wykładzinę, włóczkę, makaron, kaszę, folię. Kleicie klejem, taśmą. Ja dodatkowo zaokrągliłam rogi. Mam nadzieję, że dzięki temu memo posłuży nieco dłużej :)
Początkowo powstało 15 par:

















Potem, ku mojej uciesze, musiałam dorobić jeszcze 5:








A dla dopełnienia całości- pudełko. Opisane z każdej strony, żeby niezależnie od tego jak się je na półce postawi- zawsze było widoczne:






Miłej pracy i odwagi we wchodzeniu w nowy rok szkolny :)

4 komentarze:

  1. Super memo :) Fajny pomysl z wykorzystaniem roznych rzeczy do jego stworzenia :))
    Trzymam kciuki za Wasze przedszkole :) U nas szkola i przedszkole od tygodnia juz trwa :) Nie wiem na prawde kiedy ten czas tak zlecial. Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Fajnie ,ze sie wkoncu odezwalas :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś! Cieszę się, że do mnie nadal zaglądasz mimo, że tak rzadko się pojawiam. Mam nadzieję, że będę miała nieco więcej czasu i ponadrabiam zaległości w pokazywaniu robótek a co najważniejsze- w odwiedzaniu zaprzyjaźnionych blogów :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. bardzo fajnie to wygląda :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dużo zabawy miałam przy robieniu kolejnych kwadratów :) Miłej nocki!

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)