piątek, 26 września 2014

megabox na złote gody

Do największego pudełka jakie zrobiłam do tej pory zmieściłyby się 64 najmniejsze jakie udało mi się zrobić... Tak to już jest, że gdy podejmuję decyzję, że już koniec z boxikami przychodzi kolejne zamówienie. Tym razem było tak samo. I znów okazało się, że to specjalne wyzwanie :
Pamiętacie najmniejsze pudełko 5cm x 5cm x 5cm? To:http://ifgift.blogspot.com/2012/03/to-malenstwo-powstao-z-gebi-serca.html? Teraz powstało największe. Jego wymiary to 20cm x 20cm x 20cm. Różnica niewielka :)
Oto ono. Powstało na złote gody jubilatów. 50 lat temu wiązanka ślubna panny młodej składała się z goździków. Więc i teraz musiały się one pojawić. Z asparagusem oczywiście :)

 


2 komentarze:

  1. Wyjatkowa ,Piekna okazja !!! :) Cuudne jak wszystkie Twoje pudeleczka !!! :) Iwonko Zapraszam Cie Serdecznie na moje szybkie Kocie Candy :) Bedzie mi milo jak sie przylaczysz do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, obiecuję jutro Cię odwiedzić! Ciągle gonię z pracą i na przyjemności w postaci zaglądania na blogi czasu brak. To straszne bo już stęskniłam się za Twoimi robótkami ogromnie!! Miłej nocki!

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)