piątek, 3 października 2014

Dzień Nauczyciela

Na niektórych blogach już gwiazdkowe robótki się pojawiają. U mnie to temat bardzo odległy. Ostatnio zajął mnie Dzień Edukacji Narodowej, czyli popularny Dzień Nauczyciela. Oto pudełko, jakie powstało z tej okazji. Podobne do jednego, jakie już w przeszłości powstało- takie było życzenie. Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie wprowadziła "drobnych" zmian :)

 

I cieszę się dziś niezmiernie, że udało mi się w końcu zajrzeć na kilka z Waszych blogów. Stęskniłam się już niesamowicie za tymi podróżami po uliczkach Waszych robótkowych blogów... Mam nadzieję, że wraz z jesienią będzie więcej czasu... Miłego weekendu!

2 komentarze:

  1. Suuper pudeleczko stworzylas :) Slicznie wyszlo :))) Ciesze sie ,ze udalo Ci sie do mnie zajzec :) Mam nadzieje ,ze masz spokojny weekend ?! :) U nas dzisiaj byla piekna pogoda ,ale malutka od rana goraczkowala ,uszko ja bolalo i tak nie mielismy jak sie wyrwac z domu :( Noo nic wazne ,ze juz sie ona lepiej czuje !!! :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ciężko jest, gdy dzieciaczki chorują. Nasze dziś zdrowe, ale każdy nowy dzień przynosi nowe możliwości. Cieszę się, że do mnie zaglądasz :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)