czwartek, 15 stycznia 2015

memo dotykowe 2

Jakiś czas temu pokazywałam Wam memo dotykowe, jakie zrobiłam na potrzeby przedszkola. Okazało się, że się spodobało. W ten to sposób powstał drugi zestaw. Znów 20 par zamkniętych w pudełku. Pamiętajcie, że do wykonania takich przydatnych zabaw możecie użyć wszystkiego, co macie w domu. To świetna zajęcie, bo można je wykonywać razem z dzieckiem a potem razem się bawić.
Ja w moich memo jako podkładek użyłam tektury. Dodatkowo obcięłam narożniki. Mam nadzieję, że w ten sposób posłużą nieco dłużej.
Zasypię Was zdjęciami, ale chcę pokazać każdy kartonik. I cieszcie się, bo ponoć czwartek, to mały piątek, a jeśli tak, to zaczynamy weekend :)





6 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że się spodobało, bo jest świetne :) rewelacyjne do zabaw z dzieciakami :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam wątpliwości czy to, co robię spodoba się obdarowanemu :( Dziękuję!

      Usuń
  2. Fantastyczny pomysł i wykonanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Z Twoich ust to prawdziwy komplement :) Dzięki i miłego wieczoru!

      Usuń
  3. Wspaniale to wykonałaś! Jestem pod mega wrażeniem:) przyznam szczerze, że nie spotkałam się dotąd z tego rodzaju formą zabawy/edukacji i aż musiałam sprawdzić w Internecie co to takiego. Zauważyłam też, że taka gra jest bardzo droga a Ty tak super to zrobiłaś omijając problem cenowy:) ślicznie Ci to wyszło i mnie zainspirowałaś. Muszę też zrobić coś podobnego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rób, rób! Wymyślanie co jeszcze można wykorzystać i przykleić to niezła zabawa! Ja dwa razy wycieczkę po piwnicy robiłam :) Powodzenia!

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)