poniedziałek, 5 stycznia 2015

metryczka

Witajcie w 2015 roku! Mam nadzieję, że okaże się on dla Was czasem spełniania marzeń i pragnień.

Nasz Młodszy w prezencie otrzymał jakiś czas temu metryczkę. Wyszywany obrazek z informacjami dot. wagi urodzeniowej i długości, daty urodzin, chrztu itp. Bardzo mi się ta pamiątka spodobała. Z tego powodu na urodziny Marcina powstała jego metryczka. Był to 40ty jubileusz, więc dla uzupełnienia poszukałam informacji na temat wydarzeń z dnia jego narodzin. Powstała też metryczka dla Asi z tej samej okazji, niestety zdjęć w ferworze przygotowań nie zrobiłam :( Metryczka Marcina wyszła tak:


Miłego dnia i roku :)

2 komentarze:

  1. Woow baardzo fajny pomysl !!! :) Masz Kochana Super pomysly i Sliczne wykonanie u Ciebie jak zawsze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz śmiało z tego pomysłu korzystać. Namalowane na tkaninie wyglądałoby super :)

      Usuń

Witaj! Miło mi, że chcesz tu zostawić kilka słów. Dziękuję :)