dla piłkarza

Skrzynka na drobiazgi przyda się w każdym pokoju dziecięcym. Na kredki, na skarby, na pisaki.

Wpłynęło do mnie zamówienie na skrzynkę dla fana piłki nożnej. Klienta wybrała grafikę z piłkarzami a ja postanowiłam poeksperymentować z wypalaniem. Zmiana końcówki na taką, którą do tej pory omijałam z daleka zaskutkowała. Aż szkoda, że do tej pory jej nie lubiłam. Dzięki cieniowaniu grafika zrobiła się bardziej przestrzenna. Bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że Szczepanowi także.

personalizowana skrzynka dla piłkarza IfGift
Skrzynka na skarby

personalizowany prezent dla piłkarza
Personalizowana skrzynka dla fana piłki nożnej

personalizowany prezent na urodziny IfGift
Każde dziecko ma swoje skarby i tajemnice.

personalizowana upominek na bierzmowanie IfGift
Taka personalizowana skrzynka sprawdzi się jako pojemnik na kredki i cenne kolekcje.

personalizowana skrzyneczka dla chłopca IfGift
Piłka nożna to jest to.

Komentarze

Popularne posty