Jeż Jerzy

Wiecie już, że moi klienci są dla mnie inspiracją i źródłem niespożytych źródeł pomysłów. Tak jest i tym razem.

Do mojej DaWandy wpłynęło zapytanie o to, czy faktycznie można zmienić grafikę na wybranej skrzynce i czy podjęłabym się wypalenia jeża. Odpisałam, że zachęcam do wprowadzania tych zmian i personalizowania kupowanych u mnie przedmiotów. Co do jeża zaczęłam mieć wątpliwości, bo co, jeśli będzie to zdjęcie? Hmmm... Zaproponowałam przesłanie propozycji grafiki jeszcze przed dokonaniem zakupu. Gdy ją otrzymałam okazało się, że jeż ma być rysunkowy i będzie to skrzynka pod hasłem roboczym "jeż dla Jerzyka".

Grafika, którą otrzymałam bardzo mi się spodobała, ale jakoś tak mam, że gdy mogę, dorzucam do projektu swoje 3 grosze. Myślałam, oglądałam i przypomniało mi się! Bajka o kreciku! Tam był jeżyk. Poszperałam i powstał projekt. Może nie jest identyczny ale z pewnością sympatyczny. Okazało się, że klientka go błyskawicznie zaakceptowała i tak to powstała skrzynka z jeżykiem :)

skrzynka bajka o Kreciku IfGift
Skarby Jerzyka - teraz może na smoczki, a kiedyś na kredki i kamyki


skrzynka dla małego miłośnika bajek
Bajka o Kreciku? A Jeżyka pamiętacie?

skrzynka z dedykacją IfGift
Podpis na wewnętrznej stronie wieczka skrzynki z pewnością będzie sympatyczną niespodzianką.

Komentarze

Popularne posty