UFOki

Stan rozliczeń UFOków się zmienił! Nie miałam już siły wczoraj się chwalić, bo pora późna była, gdy prace zakończyłam a rano pobudka mnie czekała. Więc tak:
1. Skończyłam bezrękawnik Młodego. No, może i skończyłam, ale poprawić muszę... Tak jest, jak się po nocach dłubie i dziecięcia do przymiarek budzić nie chce. Wszystko "na oko" robione było... I teraz głowa ni w ząb przez golfik przejść nie chce :( Mam już jednak plan. Jutro "wykonam go sam" :) . Gdy poprawię- zdjęcia nie omieszkam zrobić.
2. Gadżety na Mikołajkowe pływanie też gotowe! Nie możliwe, że na 3 dni przed imprezą? A jednak! Ci, którzy mnie znacie- bądźcie zdziwieni! Pochwalić się będę mogła w niedzielę, gdy wszyscy zainteresowani gadżety otrzymają.
To tyle. Koniec i kropka. Do pracy czas wracać. Właściwie powinno znaleźć się określenie na pracę, która nią właściwie nie jest, bo to np. realizacja pasji, hobby, czy jak zwał tak zwał...

Def.: UFO: UnFinishedObjects - NieSkończonePrzedmioty (w wolnym tłumaczeniu)

Komentarze

Popularne posty