Damasławska Liga Futsalu

Kolejne zamówienie specjalne pojawiło się jak zawsze bez zapowiedzi. Gdy usłyszałam co będzie do zrobienia poprosiłam o przywiezienie "materiału", żebym mogła go obejrzeć i pomyśleć nad projektem. Otrzymałam przepiękny przygotowany przez Pana Stolarza kawałek dębowego drewna. Gdy mój projekt został zaakceptowany wypalanie myło czystą przyjemnością. I szkoda tylko, że w poście nie da się zapisać zapachu jaki towarzyszył mi przy pracy. Patela ostatecznie będzie polakierowana i ozdobiona nazwą drużyny, która zwycięży w tegorocznych rozgrywkach Damasławskiej Ligi Futsalu. Myślę, że takie trofeum spodoba się zwycięzcom :)
 
Damasławska Liga Futsalu patela trofeum 2016 ręcznie wypalone pirografia

Damasławska Liga Futsalu Damasławek patela trofeum 2016

Damasławska Liga Futsalu Damasławek patela trofeum 2016

Damasławska Liga Futsalu Damasławek patela trofeum 2016

Komentarze

Popularne posty