wieszak na medale

Witajcie po świętach. Mam nadzieję, że spędziliście je dokładnie tak, jak chcieliście. Od wczoraj mamy już wiosnę, więc sił przybywa mimo świątecznego pałaszowania.

Dziś pokażę Wam wieszak na medale. Pierwszy z dwóch, jakie wypaliłam na prezenty dla biegaczy. Ten powstał dla Krzysztofa. W założeniu miał posiadać 15 haczyków, więc wymiary musiały być stosowne i wyszło 70cm x 25cm. Odległości między haczykami konsultowałam z zaprzyjaźnionymi biegaczami, więc mam nadzieję, że będą właściwe.

wieszak na medale dla biegacza IfGift
Biegacz dla biegacza

personalizowany wieszak na medale IfGift
Personalizowany wieszak na medale musi mieć wypalone imię zdobywcy :)

wieszak na medale z cytatem IfGift
Tak wieszak na medale prezentował się w całości.

personalizowany wieszak na medale sportowaca IfGift
I klientce i mnie spodobały się białe haczyki. Dodały wieszakowi lekkości i romantyzmu.

Komentarze

Popularne posty